2008. október 19., vasárnap

Dubaitól Dunakeszi-ig

Hazajöttem egy hónap híján egy éve... Azóta mi történt?

Magánélet: elváltam. Már tudtam kint is, hogy ez lesz.
Elkezdtem a neten ismerkedni, volt egy lány, aki miatt feliratkoztam a párkeresőbe. De kiderült, hogy a leány műanyag...
Aztán volt egy másik, ahol cseresor vagy a cseresor cseresora voltam. Tanulságos történet. De voltak jó napok, órák is ebben a viszonyban. Meg volt némi szerepjáték a végén. Belenézel a szemébe, elmondod, hogy szereted és közben vigyorogsz... Belül. Közben arra gondolsz, mekkora színésznő vagy, kis szívem... "Igen, Drágám..."
A legjobb a lezáró beszélgetés volt, kb. egy hónappal a szakítás után. Ott a helyükre kerültek a dolgok. Nincs harag. Elég baja van saját magával.
Azóta meg próbálkozom... Most úgy érzem megtaláltam a helyes utat.
Ja, és megoldódott a problémám... ;)

Meló: a bányánál minden jobb. Még a jelenlegi hely is. :) Pedig itt van egy informatikai Winnetou. Legalábbis ezt hiszi magáról. Lehet, meg kéne skalpolni...

Haverok: köszönik, jól vannak. Szerencsére a számuk nem csökkent, hanem nőtt. Ez is Dubainak köszönhető.

Életmód: megváltozott. Elkezdtem sportolni. Tenisz, futás, túra, meg ami jön... A cseresorban is lehet ám fejlődni! Nem is kicsit!

Lakóhely: Dunakeszi - igazi agglegénylakás... Ha valakinek van kedve elmosogatni, várom!!!

Röviden ennyi történt az elmúlt évben.

"Az élet rövid... Ki kell használni. Ami férges kidobni, ami gömbölyű beleharapni..." - vadalmafa

Nincsenek megjegyzések: