2009. július 3., péntek

Fákkok...

Pl. tegnap este...
Július 1-től a nagykörúttól a Duna felé kitolták a parkolójegy váltási kötelezettséget 18:00-ról 20:00-ra...
Leparkolok, 19:20. Automata 3m-re... Méregetem, saccolgatok, nézegetek, megint méregetem, áááá, ezek ilyekor nem dolgoznak.
Dolgoztak. Este 10 körül vissza az autóhoz és megjött a Mikulás!
19:37-kor odatojt egy csomagot. Kedves Centrum Parkolási akármi! JQA!
Gyorsan leellenőriztem mit sikerült kitojni magából... Rendszám: stimmel, autó: majdnem stimmel (eddig mindig odakerült, hogy Corolla... most a Camry megnevezéssel gondok akadtak...)
Szóval ezek most arra játszottak, hogy a hozzám hasonló naív csávókat megszítassák.

...vagy éppen ma:
Munkahely: sok-sok sötét emberke pl. pénzügyi területen. Mikor rendelni kell "kompjútert", akkor sorban állnak (a nagyhatalmúbbja megüzeni), hogy mi kell... Kicsi, okos, szép, könnyű és még szexuális segédeszköznek is jó legyen... Mondjuk elég nehéz volt korbácsnak, bilincsnek és vibrátornak egyaránt megfelelő "kompjútert" találni, de nem lehetetlen...
Mikor EU-s pályázati követelményeknek kell megfelelni és el kell költeni töredékpénzt a teljes költséghez képest, akkor sír a szájuk ezerrel. Multimédiás mobil, csajozós mobil, az fussa... Nekem is van, csak azt saját pénzen vettem. A cégtől alaptelefon jár. Merugye, aki nem nyal...
Ja és mindezt állami pénzen...

Nincsenek megjegyzések: