2007. szeptember 17., hétfő

Munka

Megvolt az első két munkanapom. A munka nem lesz rossz, az német "kollégák" köcsögök, a magyarok pedig jó fejek.
Az épülő reptér meg érdekes. A repülőgép beállók meg két emeletesek. Az A380-as Airbusok kiszolgálásához építették. A csomagszállító rendszer láttán a logisztika tanáraink összhugyoznák magukat. 6 emeletes. 3 a föld fölött, 3 alatta. Ezt néha meg kell mászni, a padló rácsos, szóval gyógyítja a tériszonyt rendesen. Viszont ha leteszel valami kisebb tárgyat, annak alul egy indiai majd örül. A nagykalapácsnak is biztos.
Az mekkora buli, mikor középen állsz, és alattad-feletted zúznak a csomagszállító tálcák. Napi 6-8 ezer csomag tologatására van kialakítva a rendszer. Látványos, mikor mennek tároló konvejoron a sárga dodzsemek. Kedvem volt beleülni az egyikbe, de mondták, most már nem biztonságos. 2-3 hónapja még buliból ki lehetett próbálni pár kanyart. De most már felgyorsították, ki lehet csúszni belőle.
Láttam ma karambolt, az egyik bőrönd kicsúszott a tálcából az egyik elágazásnál, a következő talicska meg szarrátörte. Szóval ne vegyetek kemény bőröndöt, ne legyen kereke, ne legyenek kiálló biszbaszai. Mert ezek beakadnak, beszorulnak, kicsúsznak, aztán sose lesz meg, leesik/leveszik a szalagról és elfelejtik visszatenni. Ja, a csomagba meg mostantól ne tegyetek kólát. Mert azt a röntgen veszélyes anyagnak látja, ugyanis most kezdik lecserélni a szoftvereket felkészülve a folyékony bombákra. Itt már bejelez a kólára.
Indiaiakból, pakisztániakból igen sok van. Az üzletekben csak olyan dolgozik. Ja, meg ferdeszemű. De az mindenhol van.
Naponta több indiai pasit látok akik egymást ölelve mászkálnak, vagy egymás kezét fogják. Az itteniek mondták, hogy ez náluk a testvériséget jelenti, hogy egy családból, törzsből, barlangból, bokorból vagy mittoménhonnan valók. Szerintem egyszerűen csak buzik.
Helyi arabot alig látni Dolgozni meg annyit se. Onnan lehet megismerni, hogy hófehér kaftánban van. Mindent a barnák meg a fehérek csinálnak. Egy indiai melós, napi 14-16 órás melóért, havi 1-2 pihenőnappal keres havi 400-500 dirhamot. Ez 20-25 ezer forint.
Viszont nincs bűnözés. Az autót nyitva hagyhatod. Mert ha valaki lop, valaki biztos látja és megmondja a rendőröknek. Akkor viszont dutyi, aztán kitoloncolás. A család meg éhen pusztul.
Ma kaptam meg az autómat. Na milyent? Toyotát. Toyota Echot. Ez olyan mint a Yaris, csak 4 ajtós. 1.3-as automata váltós.
Amúgy a híres Dubaiból még semmit sem láttam. Majd egyszer...

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

A leeső csomagokat osszátok szét.
A végére mindenkinek lesz majd 20-25 hajszárítója :)

MATEZ írta...

Ez már Extrém sport
Képeket is!

T. írta...

Dubait meg nem lattam en sem. Bent meg nem lehet fotozni. T:

MATEZ írta...

Nem lehet, vagy nem szabad?
Telefon

Névtelen írta...

Mi van csak nem a "néven nem nevezett" miskolci logisztikus barátunkkal fogsz álmodni?

ana helua írta...

sziasztok! én voltam már dubajban a barátomnál! ő egyarab fiú! hát sztem tök könnyű az élet kint!sokkal jobb mint itthon!

ana helua írta...

sziasztok!én voltam már dubaiban a barátomnál,ő egy aab fiu!tök jó volt kinnt de sztem sok a nagyképű köcsög kint!

ana helua írta...

sziasztok!én voltam már dubaiban a barátomnál,ő egy aab fiu!tök jó volt kinnt de sztem sok a nagyképű köcsög kint!

Névtelen írta...

mázlista vagy, hogy dubai-ban dolgozhatsz! Sokat keresel kint? mennyit? És hogy találtál rá a munkára?

uukk@citromail.hu az email címem, ha nem akarod itt, akkor a mailomon is válaszolhatsz.