2007. szeptember 26., szerda

Vegyesfelvágott

Valóban elvitték az autót szervizbe, sőt, vissza is hozták szépen kitakarítva. De a hibajelző lámpa még mindig ég. Azt mondták, ennek égnie kell, jó ez így. Nekem mindegy, nem az én autóm. Ja és bocs, hogy vigyázni próbáltam a Te autódra, Abdul.
Van a világon 3 hely, ahova nem fogok elmenni soha:
1. India - csak a lakóival van bajom. Nem is kicsi. Eddig nem voltam (vagy nem is tudom...) fajgyűlölő. Dehát az élet mindig hoz olyan dolgokat, amikor át kell gondolni az embernek az életfelfogását. Szóval ez sok kicsi ork büdös, homokos, gusztustalan, meg alattomos rohadék is ráadásul. Az első az előfordulhat mindenekivel. A második már kevesebbekkel. Ma láttam valódi orksmacit is, mikor két sisakos orkocska először csak a nóziját dörzsölte össze, majd jött a csók. Semmi nyelves, meg ilyesmi, csak csók. Szal ez már több, mint a falubeliek közti haverság. Hogy hol itt a határ? Hát a tövénél...
Akkorákat szoktak herákolni, meg utána szép színeset köpni, hogy én ilyent még nem láttam. De mindnehova, amerre járnak. Az elején még elcsodálkoztam rajta, hogy mi járt itt, ami ekkora izét rakott ide az út közepére, de mostmár tudom. Minél kisebb, annál nagyobb hanggal, annál színesebben tudja tálalni a dolgot.
Ha dolgozni kell, akkor a kifogásokat kereseik. Nemcsak ramadán idején, amúgy is. De ha valami feladatot kapnak, amikor számon lehet kérni valamit valakin, akkor ekkora köcsögöket még nem láttam. A legrosszabb az, hogy még ötleteik is vannak. Ilyenkor nem lehet velük beszélni, elmagyarázni dolgokat, hogy esetleg hibás/nem megvalósítható/nem szerepelt a tervben/kell a f.sznak/stb. az ötlete. Simán beírja hogy szar az egész. Hiába no, csak orkok...
2. Kína - leültem ebédelni egy maláj és egy kínai kollégával, ugyanis velük dolgozom együtt. A maláj gyerek korrekt csávó, csak jót tudok mondani róla. De a kínai, tátott szájjal, csámcsogva eszik. Ráadaásul valami disznóhúst hozott, ami tiszta szőr volt. És -mert fasza gyerek- meg is kínált. Visszautasítani nagy udvariatlanság, ezért elmagyaráztam neki, hogy mi magyarok csak vacsorára eszünk disznóhúst. Szerintem elhitte. Nagyon remélem nem jön át...
3. Thaiföld - a thaiok csoszognak és csámcsognak. Hozzászoktak a bambuszpapucshoz, az meg ugye csak úgy működik jól, ha csoszogni lehet benne. Simán megmondom, hogy thaiok vannak a közelben. Az még a szokásuk, hogy közel tolják a fejüket hozzád miközben esznek, elkezdenek beszélni és közben csámcsiznak. Guszta látvány.
Közben tanítom az indiai kollégákat: "Én kicsi majmom means my dear friend."

Nincsenek megjegyzések: