2007. szeptember 20., csütörtök

Sör

Na, ezt a szénsavas izét nem kívánom. Nagyon nehezen csúszott le a harmadik. :D
Alig vártam már, hogy ihassak valami bubimenteset. Ez a kollégámnál meg is történt, van neki jó kis alföldi házi barackpálinkája. Mindjárt kettő is volt. Hazafelé meg is kérdeztem a watchmant, "How are you?" - na ezt nem szoktam . Maximum intek neki. Ilyen csávója minden háznak van, amolyan házmesterféle. Csak sokkal sötétebb annál. Kívül, belül.
1. szabály: sötéttel nem haverkodunk. Onnantól kezdve hülyére veszi az embert. Nem kell belerúgni, de nincs haverság. Utcán nem kérdezünk, nem állunk meg ha szól, stb. Ez komoly, már több embertől is hallottam. Még indiai mérnöktől is. A saját fajátáját utálja. Szar az élet... :)
2. szabály: ha eltévedünk, akkor taxi. De itt meg az a baj, hogy az utcanevek kerületenként ismétlődnek. Pl. minden kerületben (district) van 13. utca, sőt, ennek van a és b része is. Ezt pedig nem fogja tudni rajtunk kívül a kutya sem. Itt nem címek, hanem P.O Box-ok vannak. Úgyhogy meg kell jegyezni valami lakóhelyünkhöz közeli nagy, ismert objektumot (plaza, szalloda, híd, stb.) - ezt ismerni fogja a taxis. Onnantól gyalog v. az irányításunk alapján a taxis is elvisz haza.

Mint már említettem voltunk sörözni egy pubban a kollégákkal. Nagyon jó társaság, már mindenkit ismerek, mindenkivel dumáltam egy jót. Úgy érzem, ennyire hamar még nem sikerült beilleszkedni a csapatba egyik melóhelyemen sem. Szóval társaságilag jól érzem magam.
Holnap du. (nekünk péntek a hét vége -szombaton már munka) egyik kollégámmal bemegyünk a DUBAI-ba. Nem titkolt célunk a fényképezés. Ha minden yoool megy, akkor lesznek képek. És akkor tényleg lesz bizonyítékom, hogy itt vagyok Dubaiban. (vagy király PhotoShop-os vagyok :)
Ma anyagbeszerezni voltunk a városban. Jártunk az egyik plázában, ami a reptér mellett van. Emberek kevesen vannak, jók az áraik. Tankoltunk is egy kútnál, 45l benzin került 56 dirhamba. 1AED=49,9HUF. Jó, mi? Mindezt úgy, hogy ki sem kellett szállni az autóból. Minden kúton ott van a mobil terminal, ahol lehúzzák a bankkártyát, "oszt jónapot".
Angol: fejlődök. Első napon egy indiai tartott balesetvédelmi oktatást. Velem volt a főnököm is, kb. 5 perc után megkérdeztem tőle:
-Te érted?
-Nem.
Vazzeg, a hülye fárszi kiejtéssel tolta az angolt. Vagy legalábbis erre tippeltünk. De a végén a tesztet sikeresen kitöltöttem. Részlet:
"x. Miért kell munkavédelmi sisakot viselni az építkezés területén:
a. Esik az eső"
Ennyi elég is a balesetvédelmi oktatásról. Ugyanaz van az indiai kubikusnak, mint a német vezető programozónak.
Mikor megkérdeztem a kollégákat, hogy mikor esett itt az eső utoljára, hát erősen gondolkodtak. Aztán kiegyeztek májusban.
Na megyek, feltöltöm az akkukat a fényképgéphez...

Nincsenek megjegyzések: