2007. október 19., péntek

Pia+buli

Ma voltunk a titkos forrásnál beszerezni némi sör és egyéb alkoholkészletet... Oda jár a fél Emirátusok. Ott van a fehérek, meg a nem annyira hithű arabok találkozóhelye.
Ilyent még tényleg nem láttam. Amiben nincs legalább 4% alkohol, azt ott nem lehet kapni. Nosza, teszteljük is a boltot gyorsan, van-e Laphroaigh... Volt. Két féle. Volt vagy 30-40 féle whiskey, 30 féle sör, meg amit még el tudtok képzelni. Viszont nem volt jéger meg unikum. Ezek nélkül csak kibírom valahogy... ;) Be is újítottam pár karton sört, meg néhány viszkit.
Mert itt Dubaiban az ember előtt két út áll, az egyik az alkoholizmus, a másik pedig járhatatlan...
Borokból a fél világ termékei megtalálhatók, magyarokat viszont nem találtam. Pedig állítólag néha vannak iyenek is. Viszont a Burj Al Arabban lehet 6 puttonyos Tokaji Aszút kapni. Nem sokkal drágább, mint egy Rolls Royce. ;)
Szerda este elmentünk a Jumeirahba Beach Hotelbe - "a Hullámba" ( http://www.jumeirahbeachhotel.com/ ) sörözni, ott jó kis búzasört lehet kapni. Nagyon jó kis hely. Az öt csillagához képest nem drága. De nagyon profin meg van csinálva. Legközelebb fényképgépet is viszünk. Az előcsarnokban a tetejéig egy kompozíció van, ahol Dubai -illetve a Burj Dubai- a világ közepe, mellette a Hold, körülötte a csillagok. Mindez 25 emelet magasságig kiépítve... Ilyent sem láttam még.
Van egy panorámalift, ami felmegy kívül a 25. emeletig, ott van egy étterem, semmi más, úgyhogy nem igazán lehet nézegetni.
Csütörtök este volt egy kis reset, kezdtünk a szokásos Sport Bárral, aztán átmentünk egy másik szálloda aljában lévő szórakozóhelyre. A bejáratnál nagydarab néger kidobóemberek álltak, ahogy mentünk befelé sorra lepacsiztak velünk. Biztos azt hitték hazajött a gazda... Itt élő zene volt, mégpedig rock. Elég röhelyesek az indonéz, filippínó, meg egyéb ferdeszemű rockbandák. Kicsi vézna emberkék hatalmas gitárokkal, pici vékony csajok, seggig érő hajjal. Ez utóbbiak vagy énekelnek, vagy állnak és csak a fejüket rázzák. A zene nem volt rossz, csak iszonyatosan hangos. Hajnalig söröztünk. Ez már hiányzott.
Holnaptól megint a bánya, jövő hét végén pedig egy kis tengeri horgászat...

3 megjegyzés:

odibaby írta...

pici vékony csajokat (na jó, legalábbis a piciket ;-) ) kéretik nem megkummogni! :-)

Unknown írta...

Gábriska, hát helló! Nem hiszed el, de épp a Te saját klaviatúrádról csépelem ezeket a betűket...azaz Göd cityben vagyok Elvírácskánál! Nagyon jót mulattam a soraidon, nem is tudtam, hogy titokban ilyen kellemes stílusú írói vénával áldott meg Téged az úristen!!??! Jót mulattam, bár a Gyűrűk urát nem láttam.. vagy csak félig..:-) Még azt akartam mondani, hogy nagyon jól áll Neked a körszakáll ám! Le ne vágasd! És még írj sok ilyen jópofát, oksa? Na légy jó, és kitartás a germánokhoz és az orkokhoz - H. Márti

Névtelen írta...

Fogjal capat!!! :-)