2007. október 2., kedd

Hétköznapok II.

Az általános hangulat a kollégákkal igen jó. Ma például ultiztunk, mondjuk a szinvonalról sok mindent elárul, hogy én voltam a májer.
Móriában az orkok köszönik jól vannak. Felfedeztem egy kasztot az orkok között - a létrás orkokat. Külsőleg semmiben nem különböznek a többitől, de amiről meg lehet ismerni őket, az -nevükből adódóan- a létra a vállukon. Ezek semmit nem dolgoznak, csak oda viszik a többi orknak a létrát, ahova kell. Ott letámasztják, mejd leülnek a tövébe. Ketten vannak, a létra hosszától függetlenül. De legalább profik. Jött velem pont szembe egy ilyen páros a folyosón. Na, már kezdtem volna kikerülni a csapatot, mikor egyszer csak eltűntek előlem. Gyakorlatilag egyszerre léptek oldalra, így a létra egy szempillantás alatt sávot váltott, majd folytatta az útját... Na ez a profizmus. Hány év kellett ehhez?
Tegnap este voltunk a Dubai Marina-ban, ez egy mesterséges öböl, ahol yachtok sorakoznak, hátul van egy bolt, ahol megmondod, hogy a 225-ös yachtot szeretnéd, és viheted is. Körben ameddig a szem ellát épülnek a felhőkarcolók. És persze félkész állapotban is ki vannak világítva. No nem egyszerű fehér fénnyel, hanem színesen. Nagyon szép. Egy dolog rontotta a hangulatot, hogy semmi szeszt nem lehetett kapni. Szóval narancslé+ásványvíz kombót ittunk.
No meg persze sisáztunk. Eperízűt... Majd lesz egy-két kép is, mihelyst megkapom a memóriakártyát...
Egy átlagos felhőkarcolóban Marinában egy 40-45 m2 garzon 10-11m HUF. Egy 65-70nm-es 30 misi. Lehet, hogy nem érdemes Bp-n venni lakást? Viszont itt az a baj, hogy a tulajdon az araboké marad, mert amit megveszel az 99 évre lesz csak a tiéd. Utána lehet elölről kezdeni. (Az elölről-t jól írtam? ;) )
Egyre több a program a kollégákkal, viszont most kezdem érezni a honvágyat. De majd elmúlik, ezen mindenki átesett. Tegnap a német nagyfőnök behívott és érdeklődött az esetleges hosszabítási szándékom felől. Nagyon meg lehetnek szorulva, ha 2,5 hét után hosszabb távon számít rám...
Amúgy a ramadánnal még mindig fullon vagyok. Úgy könnyű önmegtartóztatni, hogy nincs mitől. De ha mondjuk zabálhatnék az arabok orra előtt, na az már tényleg kihívás lenne nekik...
"-Pityesz, mikor megyünk megint narancslevezni?
-Ne b.szogassatok! Nem tudtam, hogy ott nincs sör..."

Nincsenek megjegyzések: